KLIK ME !!

Sabtu, 14 Julai 2012

pengakuan ikhlas dari customer

Assalammualaikum kpda customer2 yg sgt2 dikasihi..tnpa anda sapa lah saya kan..sebenar ramai customer feedback yg sgt berpuas ht dgn sd2 n juga yg baru ni alphalipid sd2..ni saya bg salah satu cukup dulu yer..klu tk berkesan takkan ramai feedback yg bagus2 kan..ada sapa yg nk.minum dan buat rm rm pun saya boleh ajar..kita set appoint la boleh saya bg rahsia mcm mna nk buat duit dan jugak nk cantik..

Attention!!!
Ni pengumuman penting ni..start hujung buln ni smua penghantaran tuk sd2 arah utara adalah percuma..saya akan hntar sendiri tuk anda produk yg sangt bagus ini..dah la hrga dpt murah..free postge pulak tu..apa lg calling2 la saya maslina consultant percuma anda tuk cantik n slim...0125605887

Harga promosi masih lg ada..

Sd2 harga pasaran rm144..saya bg tuk anda rm110

Alphalipid sd2 hrga pasaran rm180 saya bg hnya rm160

Postage tuk semenanjung malaysia rm10 sahaja...
Jimat tak???

5 sebab kenapa anda kena beli dgn saya?
1.harga yg murah
2.postge yg murah
3.consultnt and guide secara percuma
4.sd2 memang sgt3 berkesan
5.saya nk bg rahsia cmna nk buat duit sambil minum2 sd2 tuk slim..

Apa tunngu lg..saya menanti pangillan anda
Maslina 0125605887

Published with Blogger-droid v2.0.6

Tiada ulasan:

Catat Ulasan